Všeobecné obchodné podmienky
spoločnosti ALBACO-Dent s.r.o.
Škultétyho 1, 08001 Prešov, IČO: 31719023, zapísaná v Obchodnom registri
vedenom Okresný súd Prešov, vložka č. 2724/P (ďalej len „VOP“).
I. Všeobecné ustanovenia
·
Tieto VOP sa vzťahujú
na zmluvné vzťahy, ktoré vzniknú medzi predávajúcim a kupujúcim uzatvorením
kúpnej zmluvy a tvoria súčasť každej kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi zmluvnými
stranami. Kupujúcim môžu byť tak fyzické osoby, ako aj právnické osoby.
·
Vyplnením
objednávkového formulára „Objednávka“ a potvrdením oboznámenia sa s týmito VOP
(ďalej len „objednávka“), kupujúci pristupuje k týmto VOP predávajúceho,
ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť každej kúpnej zmluvy a sú stále prístupné na
webovej stránke predávajúceho.
·
Predávajúci je aj
prevádzkovateľom systému elektronického obchodu prevádzkovaného prostredníctvom
internetovej stránky www.druniform.sk predávajúceho (ďalej len „obchod“).
·
Na zmluvné vzťahy
(ako aj ďalšie právne vzťahy, ktoré môžu zo zmluvného vzťahu vyplynúť) s
fyzickými osobami, ktoré pri uzatváraní kúpnej zmluvy podľa týchto VOP nekonajú
v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, sa vzťahujú okrem všeobecných
ustanovení zákona č. 40/1964 Z.z. Občiansky zákonník v znení neskorších
predpisov, aj osobitné predpisy, najmä zákon č. 102/2014 Z.z. o ochrane
spotrebiteľa pre predaji tovaru alebo poskytnutí služieb na základe zmluvy
uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov
predávajúceho a zákon č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa.
·
Na zmluvné vzťahy (ako
aj ďalšie právne vzťahy, ktoré môžu zo zmluvného vzťahu vyplynúť) s právnickými
osobami, resp. s fyzickými osobami – podnikateľmi, sa vzťahujú ustanovenia
zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodný zákonník v platnom znení.
·
Kupujúcim je každá
osoba (fyzická alebo právnická), ktorá vyplnila a odoslala objednávku
prostredníctvom webovej stránky predávajúceho, obdržala emailové oznámenie o
prijatí objednávky a uhradila kúpnu cenu. Kupujúcim je taktiež každá osoba,
ktorá zadala objednávku telefonicky, alebo zaslaním emailu a emailom potvrdila
akceptovanie cenovej ponuky predávajúceho a VOP.
·
Objednávkou sa
rozumie kupujúcim vyplnený a odoslaný objednávkový formulár „Objednávka“
spracovaný systémom obchodu. V prípade, ak kupujúci nevyužije možnosť
objednania prostredníctvom objednávkového formulára v zmysle predchádzajúcej
vety, za objednávku sa považuje aj telefonická objednávka, alebo objednávka
zaslaná emailom.
·
Zľavový kód sa
rozumie súbor niekoľkých písmen a číslic, po kotrých zadaní do príslušného
políčka v nákupnom košíku bude vypočítaná kupujúcemu zľava na tovar. Zľavové
kódy sú zverejňované v rámci reklamných akcií alebo zasielané e-mailom.
·
Darčekový šek je
zľavová poukážka zakúpená prostredníctvom webovej stránky predávajúceho, ktorá
môže mať tlačenú alebo elektornickú podobu. Súčasťou je kód, po ktorého zadaní
do príslušného políčka v nákupnom košíku je kupujúcemu z jeho nákupu odpočítaná
hodnota uvedená na darčekovom šeku.
·
Pokladnička je
vernostný systém, ktorého prostredníctvom môže kupujúci získať zľavu na ďalší
nákup.
·
Online výmenou sa
rozumie jednoduchý spôsob vrátenia tovaru predávajúcemu s možnosťou rezervácie
nového tovaru prostredníctvom online formulára na webovej stránke
predávajúceho.
II. Objednávka produktu – uzatvorenie kúpnej zmluvy
·
Elektronická
objednávka produktov uskutočnená formou vyplneného objednávkového formulára
„Objednávka“ je návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy zo strany kupujúceho.
·
K akceptácii objednávky
produktov zo strany predávajúceho, a teda k uzatvoreniu kúpnej zmluvy dochádza
na základe písomného potvrdenia (elektronicky) prijatia objednávky, pričom
predávajúci zároveň informuje kupujúceho, že produkt bol zadaný na odoslanie.
·
Návrhom na uzatvorenie
kúpnej zmluvy sa rozumie rovnako zaslanie cenovej ponuky vyhotovenej
predávajúcim na základe telefonickej alebo emailovej objednávky kupujúceho. K
uzatvoreniu kúpnej zmluvy dochádza v tomto prípade písomným potvrdením
(elektronicky) cenovej ponuky.
·
Kúpna zmluva sa
uzatvára na dobu určitú a zaniká splnením záväzkov predávajúceho a kupujúceho.
III. Kúpna cena a platobné podmienky
·
Cena produktov
objednávaných prostredníctvom elektronického obchodu (ďalej len „kúpna cena“)
je vygenerovaná vždy špeciálne pre každého jedného zákazníka po vyplnení
objednávky na webovej stránke predávajúceho.
·
Kúpna cena uvedená
pri tovare v okamihu vytvorenia objednávky je kúpnou cenou záväznou pre
predávajúceho aj kupujúceho a po prevedení objednávky nebude zmenená, a to ani
v prípade, že zo strany predávajúceho následne dôjde k úprave výšky kúpnej ceny
za tovar, alebo bude prebiehať reklamná zľavová akcia. Pri výmene rovnakého
druhu tovaru za inú veľkosť platí kupujúci cenu zhodnú scenou v pôvodnej
objednávke. V prípade, že kupujúci požaduje výmenu sa iný druh tovaru, platí
cena tovaru podľa aktuálneho cenníka a kupujúcemu nevzniká nárok na zľavu,
zľavu z pokladničky či použitia zľavového kódu, ktoré boli uplatnené v pôvodnej
objednávke.
·
Kúpna cena produktov
je uvedená s DPH a nezahŕňa cenu dopravy, ani iné náklady súvisiace s dodaním
produktov.
·
Predávajúci poskytuje
rôzne druhy zliav (vernostné, objemové, za použitie zľavového kódu apod.).
Každú zľavu je možné uplatniť len raz, pokiaľ nie je výslovne uvedené inak. V
príde viacnásobného použitia alebo v prípade, že zľava bude uplatnená v rozpore
s pravidlami danej zľavy či zľavovej akcie, má predávajúci právo odmietnuť
takúto zľavu uznať. Kupujúci bude informovaný a bude mu ponúknuta možnosť
realizovania objednávky bez tejto zľavy. V prípade, že dôjde pri výklade zľavy
k nejasnostiam, platí výklad použitia predávajúceho.
·
Základným platidlom
je mena euro.
·
Kupujúci si môže
vybrať v procese vytvárania objednávky z dvoch hlavných spôsobov platenia
kúpnej ceny za tovar:
o
Platba pri prevzatí
§
dobierka pri prevzatí
tovaru od kuriéra;
o
Platba vopred
§
platba kartou;
§
platba prevodom
o
Podľa zákona
o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku.
Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane on-line;
v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.
IV. Dodanie produktov
·
Predávajúci je
povinný dodať produkty kupujúcemu v objednanom množstve a kvalite.
·
Predávajúci spracúva
všetky prijaté objednávky v poradí, v akom sú mu doručované. Dodacia lehota na
objednaný produkt sú 2 - 3 pracovných dní odo dňa pripísania kúpnej ceny na
účet predávajúceho. V prípade špeciálnej požiadavky (najmä nie však výlučne
požiadavka špeciálnych dokončovacích procesov) sa dodacia lehota predlžuje o
ďalšie pracovné dni, ktoré budú oznámené emailom v cenovej ponuke.
·
Ak predávajúci nemôže
kupujúcemu objednaný produkt dodať, a to napriek skutočnosti, že došlo k
uzatvoreniu kúpnej zmluvy, je povinný o tom bezodkladne informovať kupujúceho a
do 15 dní mu vrátiť zaplatenú kúpnu cenu za produkt, ak sa zmluvné strany
nedohodnú na náhradnom plnení. Vrátením zaplatenej kúpnej ceny zmluvný vzťah
medzi predávajúcim a kupujúcim automaticky zaniká.
·
Miestom dodania
objednaného produktu je adresa uvedená kupujúcim v objednávke.
·
Dodanie produktu
predávajúci uskutoční vlastnými prostriedkami k rukám kupujúceho (alebo
kupujúcim písomne splnomocnenej osobe na prevzatie produktu), alebo
prostredníctvom tretích osôb (prepravných a zásielkových spoločností).
·
Dodanie produktu je
uskutočnené jeho odovzdaním kupujúcemu (alebo kupujúcim písomne splnomocnenej
osobe na prevzatie produktu), resp. jeho odovzdaním prvému prepravcovi na
prepravu.
·
Prepravovaný produkt
musí byť vhodne a bezpečne zabalený. Kupujúci svojim podpisom na
prepravnom/dodacom liste potvrdzuje okrem dodania súčasne aj skutočnosť, že
obal nebol porušený a produkt bol dodaný kompletne v zmysle objednávky.
·
Pri osobnom odbere v
prípade viditeľného poškodenia produktu, prípadne zistiteľných vád, je kupujúci
oprávnený neprevziať produkt. Prevzatím produktu sa má za to, že tento nemal
vady zistiteľné pri osobnej prehliadke produktu. Pri zásielkovom dodaní je
kupujúci zároveň povinný vyznačiť poznámku o poškodení produktu v
prepravnom/dodacom liste s výstižným opisom tohto poškodenia, a to okamžite pri
prevzatí ak ide o vady zistiteľné pri prevzatí. Všetky neskôr oznámené vady a
poškodenia, resp. reklamácie dodaného množstva a kvality produktu nebudú zo
strany predávajúceho akceptované.
·
Tovar je predávajúcim
dodávaný výhradne na území Slovenskej republiky.
·
Predávajúci sa
zaväzuje dodať tovar kupujúcemu spoločne so všetkými súčasťami, prípadne príslušenstvom,
podľa kúpnej zmluvy. Kupujúci si môže pri vykonávaní objednávky zvoliť z
nasledujúcich spôsobov dodania tovaru:
•dodanie kuriérom na adresu uvedenú v objednávke
•doručenie Slovenskou poštou na pobočku pošty
·
Predávajúci splní
svoju povinnosť dodať kupujúcemu tovar v okamihu, keď ho odovzdá na prepravu a
dodanie kuriérovi zabezpečujúcemu prepravu tovaru pre kupujúceho.
·
Ak je uvedené, že je
tovar skladom, odošle predávajúci kupujúcemu tovar do dvoch pracovných dní odo
dňa, keď bola uzavretá kúpna zmluva. V prípade, že kupujúci zvolil ako spôsob
platenia bezhotovostnú platbu, je tovar odosielaný do dvoch pracovných dní odo
dňa, keď je platba kúpnej ceny pripísaná na účet predávajúceho.
·
Termíny doručenia
tovaru, ktoré sú uvedené na webe, sú informatívne. Vychádzajú z predpokladaných
dodacích lehôt prepravných spoločností.
·
Náklady na poštovné i
balné, ktoré kupujúci zvolil v objednávke, nesie kupujúci a tieto náklady sa
riadia aktuálnym cenníkom predávajúceho.
V. Prevzatie produktu
·
Kupujúci je povinný
prevziať objednaný produkt, ktorý mu predávajúci doručil na miesto dodania
určené v objednávke.
·
Ak kupujúci
neprevezme produkt, prepravca ho uloží vo svojej prevádzke a vyzve kupujúceho
na jeho vyzdvihnutie. V prípade, ak kupujúci nevyzdvihne produkt ani do lehoty
stanovenej dopravcom, zmluvný vzťah založený kúpnou zmluvou medzi predávajúcim
a kupujúcim zaniká.
·
Nebezpečenstvo poškodenia
produktu a zodpovednosť za škodu na produkte prechádza na kupujúceho jeho
prevzatím, pričom nezáleží na tom, či kupujúci prevezme produkt osobne alebo
prostredníctvom poverenej/splnomocnenej osoby.
VI. Prepravné
·
Prepravné náklady
predávajúceho nie sú zahrnuté v kúpnej cene produktu. Tieto budú vyčíslené v
potvrdení (elektronicky) prijatia objednávky, alebo v cenovej ponuke zaslanej
emailom a kupujúci sa zaväzuje uhradiť ich spolu s kúpnou cenou.
VII. Odstúpenie kupujúceho od kúpnej zmluvy
·
Kupujúci môže
odstúpiť od kúpnej zmluvy v súlade a spôsobom upraveným v Občianskom zákonníku.
Kupujúci má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14
kalendárnych dní odo dňa kedy kupujúci alebo ním určená tretia osoba s výnimkou
dopravcu prevezme produkt.
·
Lehota na odstúpenie
od zmluvy je zachovaná, ak kupujúci zašle oznámenie o uplatnení práva na
odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy, teda
najneskôr v 14. deň odkedy lehota na odstúpenie od zmluvy začala plynúť.
·
Po odstúpení od
zmluvy vráti predávajúci kupujúcemu platbu za objednaný tovar, ktorý uhradil kupujúci v
súvislosti s uzavretím zmluvy. Platby budú kupujúcemu vrátené bez zbytočného odkladu,
najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy. Ich
úhrada bude uskutočnená bankovým prevodom, ak kupujúci výslovne nesúhlasil s
iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov. Vrátenie peňazí sa nevzťahuje na náklady spojené s doručením zásielky.
·
Platba za zakúpený
tovar bude kupujúcemu uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na adresu
predávajúceho alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť
podľa toho, čo nastane skôr.
·
Pre odstúpenie od
zmluvy môže kupujúci využiť formulár, ktorý je súčasťou dodacieho listu.
Vyplnený formulár pre odstúpenie od zmluvy je možné zaslať predávajúcemu
elektronicky prostredníctvom e-mailu alebo na adresu uvedenú v týchto VOP.
Lehota sa považuje za zachovanú, ak kupujúci tovar odošlete späť pred uplynutím
14-dňovej lehoty. Priame náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci. Kupujúci
zodpovedá za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním
iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti
tovaru. Vrátený tovar by nemal niesť známky použitia, mal by byť nepoškodený a
kompletný (vrátane príslušenstva).
·
Pre odstúpenie od
zmluvy zo strany kupujúcich - podnikateľských subjektov sa uplatňujú zákonné
podmienky upravené v Obchodnom zákonníku.
·
Kupujúci môže
stornovať výlučne svoju objednávku uskutočnenú prostredníctvom objednávkového
formulára „Objednávka“, a to do 24 hodín odo dňa zadania platobného príkazu na
zaplatenie kúpnej ceny, najneskôr však pred pripísaním kúpnej ceny na účet
predávajúceho a zároveň je povinný o uvedenej skutočnosti telefonicky alebo
písomne upovedomiť predávajúceho. Predávajúci sa zaväzuje do 15 dní vrátiť
kupujúcemu kúpnu cenu, ak došlo k jej pripísaniu na účet predávajúceho, ak sa
zmluvné strany nedohodnú na náhradnom plnení. V prípade akceptácie cenovej
ponuky predávajúceho zaslaním potvrdzujúceho emailu, stornovanie nie je
možné.
·
Nárok na akčnú výhodu
(darček, zľavu či iné zvýhodnenie) vzniká, pokiaľ objednávka spĺňa všetky
pravidlá aktuálne vyhlásenej akcie. V prípade, že kupujúci odstúpi od kúpnej
zmluvy, tento nárok zaniká. Darček je povinný vrátiť spolu s nevyhovujúcim
tovarom. Ak kupujúci vracia iba časť tovaru a hodnota ponechaných výrobkov
neprekračuje stanovenú hranicu pre nárok na darček, je tiež povinný ho vrátiť.
V opačnom prípade mu bude spätne účtovaná bežná cena darčeka.
·
Predávajúci nepreberá
vrátený produkt prostredníctvom dobierkovej služby, produkt v prípade ak sú
dané zákonné dôvody musí byť zo strany kupujúceho vrátený formou bežného alebo
doporučeného poštového balíka (Slovenská pošta).
·
Kontaktné údaje
predávajúceho pre prípad odstúpenia od zmluvy alebo reklamácie podľa
nasledujúceho článku sú nasledovné:
Adresa: ALBACO-Dent s.r.o.,
Škultétyho 1,08001 Prešov
Telefónne číslo: 0905 650 725
Email: druniform@druniform.sk
VIII. Zodpovednosť za
vady, záruka a reklamácie
·
Predávajúci
nezodpovedá za vady produktu, ak tieto sú spôsobené nekvalitnými podkladmi
dodanými kupujúcim.
·
Predávajúci nie je
povinný upozorniť kupujúceho na nedostatočnú kvalitu podkladov. Predávajúci
nekontroluje kvalitu dodaných podkladov, tieto nijako neupravuje a nemení, ale
sú spracovávané automaticky. Rovnako nezodpovedá za obsah podkladov a ich súlad
so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ako ani za porušovanie práv
duševného vlastníctva tretích osôb.
·
Výlučne kupujúci
zodpovedá za vady produktov spôsobené dodaním vadných/ nekvalitných podkladov.
·
Kupujúci zodpovedá za
obsah podkladov a ich súlad so všeobecne záväznými právnymi predpismi
Slovenskej republiky a/alebo so všeobecnou morálkou a zodpovedá za akúkoľvek
škodu, ktorá by mohla byť spôsobená tretím osobám v súvislosti s použitím
produktov.
·
Predávajúci poskytuje
záruku na dodané produkty v súlade s príslušnými právnymi predpismi Slovenskej
republiky. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia produktu zo strany
kupujúceho. V prípade kupujúcich – podnikateľských subjektov sa na zodpovednosť
za vady produktu a na podmienky poskytnutia záruky vzťahujú ustanovenia Obchodného
zákonníka.
·
V prípade vrátenia
produktu s vadou, ktorá vyšla najavo až po jeho prevzatí, a ktorá nebola zrejmá
a zistiteľná pri bežnej kontrole pri prevzatí, má kupujúci nárok na vrátenie
kúpnej ceny. Ak ide o vadu, ktorá robí vec neupotrebiteľnou, má kupujúci nárok
odstúpiť od zmluvy. Po dohode zmluvných strán môže byť produkt s vadou
nahradený aj novým produktom bez vád. Poškodený, alebo vadný tovar musí byť
kompletný.
·
Kupujúci je oprávnený
uplatniť reklamáciu na produkt v záručnej dobe, a to bezodkladne potom, ako sa
o vade produktu dozvedel, zaslaním písomnej reklamácie na adresu predávajúceho
uvedenú v týchto VOP a to v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi.
·
Predávajúci je
povinný vybaviť reklamáciu a kupujúceho písomne (elektronicky, poštou)
vyrozumieť o výsledku vybavenia reklamácie do 30 dní odo dňa obdržania/prijatia
písomnej reklamácie.
·
Postupy upravené v
tomto článku sa primerane vzťahujú aj na podanie sťažnosti alebo podnetu zo
strany kupujúceho.
IX. Ochrana osobných údajov a súkromia
·
Prevádzkovateľ
internetového obchodu www.druniform.sk, spoločnosť ALBACO-Dent s.r.o., uchováva
a spracúva osobné údaje v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných
údajov a neskoršími predpismi.
·
Kupujúci súhlasí so
zhromažďovaním, uschovávaním a spracovaním osobných údajov, poskytnutých
Prevádzkovateľovi. Všetky údaje zákazníkov sú zabezpečené proti akémukoľvek
zneužitiu.
·
Osobné údaje, ktoré
zákazník uvedie pri nákupe sú úplne dôverné budú použité len pre nevyhnutné
úkony spojené s vybavením objednávky, vedenia stavu zákazníckeho účtu, dodania
tovaru a plnenia zákonných povinností plynúcich zo zodpovednosti za vady. Údaje
budú spracovávané len po dobu nevyhnutnú k naplneniu uvedených účelov.
·
V prípade udelenia
súhlasu môžu byť osobné údaje spracované na marketingové účely, ponuku výrobkov
a služieb a zasielanie obchodných ponúk. V danom prípade sú údaje spracovávané
po dobu do odvolania súhlasu, ktorý môže byť Kupujúci podať písomne na na drese
Predávajúceho alebo v rámci každej jednotlivej obchodnej ponuky zaslanej
e-mailom.
·
Osobné údaje budú
spracované v tomto rozsahu:
o
meno a priezvisko,
o
dátum narodenia,
o
adresa bydliska,
o
telefónne číslo,
o
e-mailová adresa,
o
doručovacia adresa,
o
bankové spojenie,
o
pohlavie.
·
Kupujúci prehlasuje,
že si je vedomý svojich práv podľa ust. § 28 zákona a prehlasuje, že všetky
údaje sú presné a pravdivé a sú poskytované dobrovoľne.
·
Prevádzkovateľ bude
zhromažďovať osobné údaje v rozsahu nevyhnutnom pre dosiahnutie vyššie
stanoveného účelu a spracovávať ich len v súlade s účelom, na ktorý boli
zhromaždené.
·
Na písomnú žiadosť
Kupujúceho budú osobné údaje z databázy vymazané a Prevádzkovateľ ich nebude
ďalej spracovávať.
X. Alternatívne online riešenie sporu
·
Kupujúci má právo sa
obrátiť na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu ak nie je spokojný so spôsobom,
ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Predávajúci
porušil jeho práva. Ak Predávajúci zamietne túto žiadosť alebo na ňu do 30 dní
od jej odoslania neodpovie, Kupujúci má právo podať návrh na začatie alternatívneho
riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len ARS) podľa
zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektmi sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa
§ 3 zákona č. 391/2015 Z.z. Návrh môže Kupujúci podať spôsobom určeným podľa §
12 zákona č. 391/2015 Z.z.
·
Kupujúci môže podať
sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá
je dostupná on-line na: http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm
·
Alternatívne riešenie
sporov môže využiť len Kupujúci – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení
spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti,
zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu
medzi Kupujúcim a Predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo
súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa netýka
sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 €.
V prípade akýchkoľvek problémov
môže Kupujúci kontaktovať Predávajúceho na druniform@druniform.sk
XI. Záverečné ustanovenia
·
Na vzťahy neupravené
týmito VOP sa vzťahujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, zákona č.
22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002
Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene
a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z v znení neskorších
predpisov.
·
Dozorným orgánom je
Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát, P.O.BOX 32, Prievozská 32,
827 99, Bratislava.
·
Tieto VOP platia v
znení v akom sú uverejnené na internetovej stránke Predávajúceho a boli
schválené príslušným orgánom spoločnosti ALBACO-Dent s.r.o.
Znenie VOP je účinné od 12.2.2020
spoločnosti ALBACO-Dent s.r.o.
Škultétyho 1, 08001 Prešov, IČO: 31719023, zapísaná v Obchodnom registri
vedenom Okresný súd Prešov, vložka č. 2724/P (ďalej len „VOP“).